۱۴۰۴ اسفند ۵, سهشنبه
شبکه اسرائیلی: ۳ فرمانده سپاه نیم میلیارد دلار خارج کردهاند
طلا استفاده میکنند.کانال ۱۴ اسرائیل گزارش داده که سه تن از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و پسران آنها تنها ظرف یک ماه گذشته حدود ۵۰۰ میلیون دلار از ایران خارج کردهاند. منابع این شبکه به آن گفتهاند که فرزندان این سه مقام حکومتی، در خارج از کشور امپراتوریهای مالی عظیمی را اداره میکنند.
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
گزارش ماهانه؛ نگاهی اجمالی به وضعیت حقوق بشر – اردیبهشت ماه ۱۴۰۵
خبرگزاری هرانا – آنچه در پی میآید گزارش ماهانه و اجمالی از وضعیت حقوق بشر در ایران در دوره زمانی اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ است که به همت نهاد آما...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر